АКЦІЇ

Ви додали
товар в кошик

Ви додали
товар в обрані

Ви додали
товар в порівняння

Гарантія та повернення товарів на Watt.ua

Ми дбаємо про наших клієнтів, тому пропонуємо товари високої якості від вітчизняних і зарубіжних виробників. Весь товар, який представлений в каталозі нашого інтернет-магазину, підлягає гарантійному обслуговуванню. Гарантія буває двох видів - гарантія виробника та гарантія продавця.

Гарантія виробника

Гарантію виробника надають сервісні центри компаній-виробників, які відкриті в різних містах України. На більшість груп товарів термін дії гарантії виробника варіює в межах 1-2 років. Але на деякі групи товарів, наприклад, світильники і реле, термін гарантії досягає 5 років. Якщо термін гарантії на конкретний товар не вказано в описі, то ви можете уточнити його у менеджера нашого інтернет-магазину.

Хто займається гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням товару займаються сервісні центри виробника або його партнерів. Щоб отримати гарантійний ремонт безкоштовно, вам треба зберігати гарантійний талон протягом терміну експлуатації товару, зазначеного в гарантії.

Умови виконання гарантійних зобов'язань виробником

Товар, який був у вжитку, підлягає безкоштовному гарантійному ремонту за умови виявлення заводського браку. Також враховуються інші випадки, згадані в гарантійному талоні.

Важливо! Гарантійний сервіс по товару здійснюється в термін, зазначений в гарантійних зобов'язаннях.

В якому випадку людині може бути відмовлено в безкоштовному гарантійному ремонті?

Пошкодження виробу викликано порушенням правил експлуатації, неохайним використанням предмету.

Відсутня супровідна документація, яку покупець отримує разом з товаром і зберігає протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.

Гарантія продавця

Якщо ви вирішили обміняти або повернути товар, то можете це зробити протягом 14 днів після покупки. Правова база - Закон України "Про захист прав споживачів".

Як повернути або обміняти товар?

Щоб повернути або обміняти товар, вишліть його кур'єрською службою за вказаною на сайті адресою. Вартість доставки оплачує клієнт.

Перед відправкою переконайтеся, що збережена оригінальна упаковка, заводська комплектація, маркування товару. На виробі відсутні подряпини, відколи, потертості. Крім того, у вас повинні бути супровідні документи, які ви отримали від продавця в момент вручення вам товару.

Більш детальну інформацію з питань обміну, повернення товару або гарантійного обслуговування, ви можете отримати у наших менеджерів. Для цього зателефонуйте по одному з номерів телефону - (067) 404-9000, (050) 404-9000, (063) 404-9000.